vår i luften

jag älskar verkligen när det börjar bli sådär riktigt sommarlummigt och grönt ute!! Jag blir liksom alldeles sprallig och glad då, och har svårt att sitta still och jobba, vill bara vara ute!!! Igår sprang vi en vända, bara 3 km och sen lite intervaller i backe efter det... skönt att bara komma igång lite igen! Imorgon blir det en ny tur, troligen lite längre, kanske en skön runda runt Kungsholmen, det ska vara en mil ungefär. Kul ska det bli i alla fall! Det är så härligt att vara ute och springa med Julian, man håller ett lagom "prat-tempo" och har bara kul... och leker lite ibland!

Nä, om man skulle bara ta en liten, liten promenad bort längs Norr Mälarstrand till Stadshuset kanske... bara för att det är så skööönt..... Har jag nämnt hur mycket jag gillar att bo i stan??? LOVE IT LOVE IT LOVE IT!!! Allt är så nära. Utan att låta och vara stökigt. Helt ultimat.

Kommentarer
Postat av: malin

låter som att du lever upp lite - härligt gumman :) :) och ja... bilden drar i blått, men det var faktiskt tanken... att testa lite olika färgstick för att få fram nya effekter, en del av kursen faktiskt - jag tyckte det blev kul :)

Postat av: Pernilla

Underbart syrran! Du glömmer ej att vi ska ses i helgen!!! kramar

2008-05-11 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback