snöstorm, dag 2

Så kom det äntligen snö.... flera kilo faktiskt. Tyvärr hade de sällskap av en massa blåst, som gör att liftarna står still på många håll. Men nästa vecka, då kommer det nog vara alldeles fantastiskt fint här! *ler* Nä, men jag har helt klart fått mitt lystmäte av semester, det känns riktigt skönt att packa ihop sina saker så sakteliga och börja planera för var som ska göras när vi kommer hem. Imorgon går tåget... men innan dess ska det hinnas med en farlig massa mys, tedrickande, bokläsande, småprat och annat härligt!

Kommentarer
Postat av: Malin H

Låter hur mysigt som helst!
Du kan väl skicka mig din mailadress :-) [email protected]
Har lite frågor till till inför min stundande USA resa *ler*
Kram kram

Postat av: Helene Hjelmvik

Anna - ni har förlovat er! Grattis! Vad glad jag blir! :D Varför är du aldrig online? Jag kan ju inte ringa, sitter här i Bangalores avgaser och utvecklar webapplikationer helt utan möjligheter att kontakta dej :( Se nu till att vara på MSN mer när du kommer hem, Ok? ok! puss och kram. Grattis till er båda!

2008-01-07 @ 06:36:24
URL: http://helene.hjelmvik.se/blog
Postat av: Malin

låter underbart vännen... längtar tills vi hörs *kram*

2008-01-07 @ 10:16:39
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback