FEST!

Igår tog Julian sin läkarexamen på Karolinska Institutet!!! Det firades med jubel och fanfarer, och stor middag med hela familjen på kvällen. Helt fantastiskt! Det känns helt otroligt att han är klar nu - nu är det två veckor av ledighet, sen börjar han jobba....! Otroligt. Dessutom har Ebba tagit sin sjukgymnastexamen också!

Ikväll är det stor fest, alla nyutexaminerade har varit på middag på Grand Hotel och nu är det snart dags för att festa vidare på MF - -något som även vi i allmänheten får delta i! Så jag har varit hemma ikväll, efter att ha fixat till Ebba med hår och smink inför Grand, och nu ska jag strax ta bussen för att möta upp både Ebba och Julian på MF och dansa hela natten!


Kommentarer
Postat av: malin

det är så fantastiskt - gratulera honom ännu en gång ifrån mig och familjen, heja Julian! hoppas att ni hade en kul kväll igår :) *kram*

Postat av: malin

men hallååå... dags att uppdatera big time darling :) kramkramkramkramkram och lite kram

2008-01-22 @ 22:35:06
URL: http://mallafors.se
Postat av: malin

du ÄR en stjärna min vän - alltid en stjärna för mig *ler* men... du bloggar för #¤&/¤% dåligt *haha* tusen kramar - hörs på msn idag?

2008-01-30 @ 06:56:44
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback