redan söndag

Jaha, så var den helgen redan slut! Tyckte att det nyss var torsdag och allt det där som skulle göras innan måndag, tja, det var ju låååångt kvar till dess? Eller? Shit. Nu sitter man här, och fixar så mycket man hinner innan det blir läggdags, det borde bli åtminstone 6 timmars jobb till. Annars har helgen varit rätt bra, lugn fredag och bröllops-lördag, och idag har vi tvättat och storhandlat!

Veckan som kommer ser intensiv ut redan i kalendern, med ledsamheter som begravning på tisdag. Däremot innebär det att mina föräldrar kommer upp till Stockholm några dagar! Det ska bli mysigt att få träffa dem lite, det blir ju inte så ofta. Februari ser ut att bli en bra månad så till vida - föräldrar nu, nästa vecka kommer min älskade Malin och hälsar på mig i 3 lyxiga dagar, och sen åker jag till mormor några dagar innan det blir mars. Känns härligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaaaaaa nu är det inte ens en vecka kvar tills vi ses
- ska bli såå roligt att komma och hälsa på dig *längtar* ska tänka på dig imorgon tisdag, vet inte vad eller vem men mina tankar finns hos dig... hälsa föräldrarna :) *kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback