fredag

tänk att idag känns det som en riktig fredags-fredag. Du vet, en sån där när man kanske rentav går från jobbet vid halv 4 eller så, och knappt ens kommer tänka på jobb på hela kvällen. Jag har varit vilse i dagarna så länge nu, det blir lätt så när alla dagar är arbetsdagar. Men inte nu i  helgen! Ikväll ska jag bowla med Ebba och några till från Securitas, och imorgon är jag LEEEDIG... planerar att sova ikapp mig en del, och sen blir det middag med några av Julians kompisar på kvällen. Sen är det en hel ledig dag till!!! SÖndag!!!! Känns galet lyxigt, och jag ska verkligen försöka skärpa mig och faktiskt njuta av helgen.

Så, allt jag ville säga var väl egentligen - GLAD FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Malin

skönt med riktig fredag och ledig helg!!! njut ordentligt... för på söndag kväll är lugnet slut *ler* längtar mig blå efter att få träffa dig! *kram*

Postat av: malin

längtar efter dig... *snyft* det är jättemånga timmar sedan vi sågs nu :( när ses vi igen???????????????????????? *kram*

2008-02-20 @ 22:47:19
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback