längesedan

.. jag skrev här! Ja, det har varit en del att stå i den senaste tiden, men på ett bra sätt. Efter hemsidan lanserades var det dags att mailbomba alla kunder, så att vi skulle kunna skramla ihop till en första kurs - som går av stapeln idag! I förra veckan var jag i Arvika hos mormor, det var verkligen hur mysigt som helst. Massa mat, prat och promenader, oc 10 timmars sömn varje natt... kan inte klaga! I lördags var det (som det ser ut nu) säsongens sista bröllop, i Gräsmark i Värmland, en timme från Arvika ungefär. Så jag hyrde en liten Polo och brände som en tok genom skogarna - hur härligt som helst!!!! Väl framme var det ett jättefint bröllop, paret var så kära i varandra att det var en fröjd att skåda, underbart. Så det blev många vackra bilder runt om kyrkan, den ligger oerhört fint vid Rottnen, och solsken och höstguldiga skogar gjorde inte saken sämre direkt....!

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh det låter härligt... skönt att åka till mormor och ladda batterierna... tusen kramar till dig min vän, vi ses SNART!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback