så var det snart dags

tillbaka i Götet, kom hit igår... tåget gick 0710 från Stockholm, och VARFÖR är det alltid så att jag tycker att det verkar så himla käckt att komma fram tidigt varje gång jag bokar biljetter någonstans? Och sen aldrig lyckas komma i säng förrän framåt småtimmarna dagen innan avresa? Hursomhelst, det var såklart samma visa igår, sprang upp efter några ynka timmars sömn, rafsade ihop det sista och sen i panik iväg till pendeltåget, som såklart var sent... så jag kom till centralen några minuter innan tåget till Göteborg skulle gå, men jag kom med! Glömde bara hands-free och tandborste hemma, så det måste ju betraktas som en bra sak i alla fall.

Idag ska jag och mamma åka upp till Borås, till min ena syster som har fått barn, en liten kille som kom i torsdags! Han ska heta Felix. Felix Rex. Hur bra som helst! Självklart kommer kameran att följa med, han är ju bara en vecka gammal, lilla pyret! Sen ska jag träffa min Malin.... och det ska bli ungefär HUR KUL SOM HELST!!! Sen är det dags att förbereda sig på riktigt inför helgen, bli klar med de sista dokumenten och allt sånt som ska göras. Känns kul, och lite nervöst också. Nu ska jag ta och välja ut lite bilder för printning, så jag har nåt att ta med på lördag!


Kommentarer
Postat av: Malin H

Tusen miljoner tack för att du ville ställa upp i helgen!!!
Detv var toppen verkligen! Tack för alla "off the record- tips"
Kul att se dig i träsket :-) Vi hörs om resten va?!
Kram kram

Postat av: Ita

Skit kul med en liten lektion och insirations tid tillsammans med dig, genom att bara titta på dina foton gör att jag nog kommer att tänka annolunda och sen ska jag komma ihåg det där med vad ögat ser, vitbalans, iso mm mm.... phu vi tar en sak i taget! Tack iaf för att jag fick lyssna på dig. Å kul att ses oxå då man läser mkt om dig hos Malin *ler*
Kram Ita

2007-10-29 @ 16:45:57
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Malin H

Hej igen.... ville bara säga att jag har ett fint foto på dig i min blogg *ler*
Kram kram

2007-10-30 @ 18:13:57
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Malin

tack älskade vännen - det var guld värt att ha dig hos mig i helgen... hoppas vi kan göra om det snart igen! tusen kramar till världens bästa lillasyster...

2007-10-31 @ 12:53:27
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback