ojoj...

så har jag slagit till då.... ny dator beställd! En stationär iMac till kontoret.... mmmmm..... sjukt liten sexig apparat som förhoppningsvis levereras redan i veckan, tillsammans med Photoshop CS3.... ojojoj. Mycket pengar har det kostat, men ack så värt det känns! Bara att slippa släpa min bärbara dator till kontoret varje dag kommer vara en skön omväxling, för att inte tala om att plötsligt ha 24 tums skärm att jobba på....! Härligt! Förutom shoppinghysteri har det varit en mysig helg, med en del kalas och ännu mera "down-time". Igår var det födelsedagskalas för en vän, och det blev lite senare än väntat.... tror klockan var närmare 02 när jag steg in i taxin. Men roligt var det! Ikväll har jag tagit mig i kragen och lagat matlåde-mat, tacopaj för ett helt regemente! Inte helt säker att jag har lyckats lika bra som Ebba brukar göra,  men förhoppningsvis är den inte helt oätlig. *ler*

Kommentarer
Postat av: Mammis

Du är nog lite av "apparatfreak" men jag måste nog lära mig att det är ditt arbetsredskap inte en leksak. Lite som mina olika telefonväxlar, men de blev billigare och billigare för mer kapacitet. Ser verkligen fram emot nästa söndag. Massor av kramar.

2007-10-07 @ 20:01:36
Postat av: Malin

*ler* tokiga anna...jag förstår att du är lycklig - det ÄR kul med nya maskiner... jag försökte övertala marcus att vi skulle köpa
ny dator igår kväll - gick inte så bra, men skam den som ger sig *ler* kram!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback