Hoppla

måndag redan slut!!! Och på onsdag bär det av till Göteborg, till mys, mat och skojiga saker med Malin....! Varför är det alltid så att det är minst tusen saker att göra PRECIS innan man ska åka bort några dagar? Hur man än tror att man planerar? Helt galet. Imorgon ska jag fotografera hela dagen, först barn och sen sjukgymnaster i arbete, och dessutom hinna med lite bokföring på kontoret.... sweet jesus vad jag INTE ser fram emot det.... blä. Men det måste ju göras. Sen blir det nästan bara roliga saker i fem hela dagar, så lite svettigt kan det kanske få vara nu?

Funderar också på om jag ska ta med mig löp-prylar eller inte till Götet.... vore fint att få in lite träning, men undrar just om jag faktiskt kommer att göra det? Hmmm... får ta mig en match med samvetet tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sven-GØrel

Ah nej nej, ingen match med samvetet. Antingen tar man tag i piskan och tar befäl över sig själv eller så ger man upp aka "tar sig en match med samvetet".

Postat av: Malin

längtar mig tokig!!! imorgon vännen - ÄNTLIGEN!!!!
*kraaaaaaaam*

2007-10-24 @ 20:16:36
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback