himmel vad det går fort

har du någonsin känslan av att inte riktigt veta vart tiden tar vägen? Jag tycker att det händer nästan varje dag, speciellt på jobbet. Den här veckan har jag kommit till kontoret pass 7 varje dag, och rätt vad det är så är klockan halv 4 och jag kan inte begripa var alla de timmarna tog vägen! Visst har man hunnit jobba en del, och faktiskt inte Facebookat, men ändå så bara rinner tiden iväg.... galet. Men, jag jobbar på det, att faktiskt inte förlora mig i olika saker utan bolla lite mer.... se om det funkar. Idag ligger det en diger lista på mitt bord, så det är väl bäst att jag hoppar igång med den - första koppen kaffe är precis upphälld och står ångande på bordet, och nu är första punkten att skriva ett kontrakt med en bröllopskund. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Malin

snurr snurr... jorden snurrar fortare... glöm inte varva ner mellan projekten mitt hjärta - på tal om det, jag hoppas jag hinner pyssla om dig lite i slutet på nästa vecka *ler* kan vi höras snart ELLER???? *kram*

Postat av: Abdulvanja

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-01-18 @ 10:23:53
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback