on speaking terms again

Ja, det är ju inte fantastiskt, men nu är jag tillbaka i det där sexigt hesa röstläget istället som det var i torsdags (Bonnie Tyler på crack). Så det får man ju se som en seger! Jag var och jobbade igår, en barnfamilj som skulle plåtas i Spånga. Det gick jättebra, även om de båda systrarna (2 år resp 6 mån) såg lite fundersamma ut när jag försökte skoja med dem och rösten sprack hela tiden - ska den låta så?

Det har shoppats en del på Stadium i helgen också -Ebba har utrustats med bräda, boots och bindningar och jag med ett par sprillans nya Salomonpjäxor! Helt underbart, nu är vi båda kittade och klara för vinterns äventyr. Jag ska bara komplettera med ett par skidbyxor också, mina gamla ärvda Burton-brallor har sett sina bästa dagar. Jag kom fram till att mina pjäxor är tio år gamla... det fanns ju inte ens carvingskidor då!!!! Så nu har jag ett par läckra hi-tech pjäxor som ska vara hårda nog att klara det mesta jag kastar på dem. Känns grymt kul, och jag längtar verkligen att ta ut dem och känna hur de känns!

Idag är det exakt en månad kvar.... den 18 december (ja, precis rätt dag!) drar jag och Ebba upp till Åre.... och jag kommer inte hem igen förrän den 7 januari, lagom till Julians examen!

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt att du börjat LÅTA igen :) känns som att det går åt rätt håll... fortsätt krya på dig gumman *kram*

Postat av: Doggiedash

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2010-02-04 @ 08:26:47
URL: http://doggiedash.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback