hemma å sjuk

jahapp, så var det dags igen. Och den här gången UTAN RÖST!! Ni förstår ju att det är ett helt främmande tillstånd att plötsligt inte kunna prataprataprata!!!! Helt vansinnigt känns det, och jag försöker undvika telefonen idag... allt som hörs är ju bara en liten viskning som spricker ibland... trist! Hoppas att det blir bättre tills imorgon, har en plåtning då. I övrigt mår jag ganska bra, bara lite förkylning sådär men herregud hur jag låter! Pappa ringde idag, och han bara skrattade åt mig. Juliana samma sak. Så visst underhållningsvärde verkar det ha i alla fall!

Idag är jag således hemma och jobbar, med raggsockar på och massvis med te... kanske ska prova på lite ingefärsavkok också, jag vet att det är vad Ebba skulle råda mig till. Kan väl säga att jag nås säkrast på mailen idag då? *ler*

Kommentarer
Postat av: Malin

krya på dig vännen - det var härligt att "prata" med dig förut, tur att fingrarna inte tappat stinget utan att msn funkar när rösten sviker... hoppas du snart är helt ok igen (det är ju liksom nästan helg imorgon...) och du - TACK FÖR HJÄLPEN du vet med vad... du är en pärla *love you*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback