det är fint i Budapest...

även när det regnar! Vi har precis kommit hem från en tredagars toklyxig vistelse i Budapest. Helt fantastiskt! Vi har firat Julians pappas födelsedag, och det med besked. Hur mycket mat och mys och härligheter som helst, trots lite grått väder. Nu är det ganska skönt att vara hemma igen, och idag hände en ganska märklig sak... när jag öppnade datorn för att jobba lite på eftermiddagen, fann jag att jag inte hade nåt att göra!!! Inga bilder som väntade, inga leveranser att stressa iväg med,  bara nåt enstaka mail jag skulle svara på. Känns bra med ovant och konstigt! Men det är ganska bra, i veckan är det plåtningar varje dag, så då vill det till att datorn är tom på gamla bilder. Nu väntar jag bara på att beställiningarna ska rulla in, och helst bli klar med alltsammans runt Lucia.... så en månad av intensivt arbete, sen väntar lugn och ro..... till fjälls, no less!

Nä, om man skulle ta och hälla upp en kopp te till och göra.... tja, ingenting faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt att ni hade det så bra i Budapest - lite bakelser har ingen dött av... :) det är dig väl unt. tusen tack söta du för hjälpen med bilderna, och SÅ SNABBT!!! du är bäst *kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback