bring on the skirts

för nu jäklar har hon handlat sig stövlar!! Två par urläckra stövlar, olika höga i pälsfodrad mocca.... mmmm I like. I lördags införskaffades dessa ljuvliga ting, lönehelg och halva (läs HELA) Stockholm (och södertälje förmodligen) till trots. Herrejisses vad med folk det var överallt! Men även om jag inte hittade några klänningar eller kjolar, så har jag nu tuffaste skodonen i stan - ny jakt på nåt att ha till dem inleds troligen onsdag - någon som har tips på var? Jag och A-linjemodet är ju inte riktigt kompisar - tenderar att se ut som en gravid dvärg - men men nya snygga klackar kanske det går ändå? Gravid dvärg med sjutusan till långa läckra spiror?? *skrattar* Vi får väl se!

Nu ska jag strax studsa iväg och träffa Ninni över lite mat och vin, flickan har ju fyllt 25 och allt... och det var ju själva den så typiskt att just den dagen JUST JAG bestämmer mig för att ha på mig kort kjol och stövlar så är det 5 minusgrader.... men man är väl tuff? Dessutom köpte jag en liten söt mössa i helgen också, så det hjälper ju!


Kommentarer
Postat av: Malin

precis vad storasyster ordinerat! way to go girlie :) vill gärna se hur dina snygga stövlar ser ut? kan bara föreställa mig hur läcker du blir nu :) jag vill köpa ett par till... så akta dig - det blir svårt att stå emot nu - har du väl börjat handla så... hehe - men härligt att du släppte på spärren *ler* kram till världens bästa lillasyster

Postat av: Malin

ok och när kommer bilden? på bitch in boots baaaaby!!! :)

2007-12-06 @ 08:02:35
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Malin H

Grattis!!! Fria.....åh.....
Vill se lite foton i din blogg tjejen!!!
Kram kram

2007-12-15 @ 17:05:53
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: malin

ok...nu får du skärpa dig - jag VET att du har fullt upp med snö och skidåkning, toppstuga och afterski, pjäx-skav och kalla tår... men HALLÅÅÅÅÅÅ kan vi få höra hur du har det ELLER? daaarling??? *ler* hoppas du har det härligt, och hoppas julian har med sig "kuvertet" till dig imorgon *kramar*

2007-12-20 @ 18:59:56
URL: http://mallafors.se
Postat av: Anonym

Nu är det strax en månad sedan du skrev något i din blogg! Har du tröttnat eller tänker du lägga ner den?

2007-12-21 @ 22:47:10
Postat av: Hangglidingphotos

Very impressed!

2008-02-15 @ 09:16:26
URL: http://hangglidingphotos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback