men himmel

kan det vara så hemskt att jag har packat ner alla mina deckare i flyttpaniken? Kan inte hitta en enda som jag inte har läst... och några olästa borde jag ju ha i hyllan tycker jag? Hmm.. ja, det verkar ju inte bättre än att jag måste inhandla en ny då.... stackars stackars mig....! Himla synd att jag just idag ska plåta sista dagen för Coop MedMera, på just Akademibokhandeln - otur! Ska nog kunna smita förbi den älskade pocketavdelningen ett varv innan jag är klar där.

I övrigt är det full panik den här veckan, plåtningar nästan varje dag, åker till Karlskrona på fredag och jobbar, bröllop lördag, jobb i Enköping på söndag.... och leverans av veckans plåtningar på måndag morgon... och ny kurs på kvällen, förhoppningsvis med ett kursprogram! Huga. Men det är bara att bita ihop och få det att fungera. Det kommer vara lite panik hela vägen fram till jag drar till Göteborg, så det kommer bli skönt att vara lite ledig sen. Så den där deckaren kommer nog bli läst ordentligt först på tåget till Göteborg, kan jag tänka.... all annan tid går till jobb och träning just nu, och några timmars sömn.

Förresten - jag ska klippa mig imorgon....! Hjälp! Jag vet inte hur jag ska ha det, tanken är väl att det ska bli en bit kortare, kanske lite flikig tuff page? Vet inte..... jaja, Vi ska till Ebbas frisör och han verkar veta vad han sysslar med - Ebba är alltid SKITSNYGG när hon kommer därifrån!

Kommentarer
Postat av: Malin

wow -full rulle på rexan som vanligt! låter härligt *ler* kul också med ny frisyr... vill man gärna se hörru! kamera i mobilen- jajamensan *ler* när det gäller bok - du måste köpa "män som hatar kvinnor" stieg larsson - den finns i pocket! du MÅSTE läsa den, ok? bra. it's a deal darling. jaghar precis läst ut bok nr 2 - oh så bra. men börja med den första. hörs snart hoppas jag - och ses gör vi också *kraaam*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback