klänning

Hm, kommenterade just en älskad väns nyinköpta klänning (som var sjuuuukt snygg för övrigt), och kom samtidigt på att jag själv måste ta tag i lite shopping där... jag och J ska på bröllop den 9 juni, och jag har ingen aaaning vad jag ska trä på kroppen! Det är coctailklänning som gäller (tror jag, blev osäker nu) - men ok, är övertygad att det är nån sorts fodral man måste ha, oavsett längd. Hmmm... får kolla vad J ska ha för färg i slipsen eller så, för att ha ett utgångsläge... men troligen får det jag hittar avgöra till slut! Note to self - leta klänning omgående! Tips mottages tacksamt på affär eller färg eller vad som helst egentligen? Nån som har nåt lagom långt (läs kort) i stl 36 att låna ut?

Kommentarer
Postat av: Malin

du har inte kvar klänningen du lånade av mig? *ler* den borde passa fortfarande menar jag... men det är klart - mycket roligare att köpa NYTT! jag är såå nöjd med min klänning, den är dock inte strl 36 *hrmf* annars hade du kunnat låna den... butiken hette Wilma - finns kanske in the big city? den var snygg i ljust grått också.... och överkomlig i pris *kramkram* kniper händerna BLÅ för att vi ska kunna ses i helgen - saknar dig galet mycket *kramigen*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback