aahh... soool

ja, idag är det 20° på termometern! Tjolahopp tänkte jag, ut på balkongen i bikini på en gång - där jag möttes av en sval vind... men inte tillräckligt för att få mig att klä på mig  - så lite rosa har jag nog blivit i alla fall! Jag har jobbat lite och sen latat mig lite mer.... och stelnat till mer och mer efter gårdagens löppass. 12 km runt Brunnsviken på 71 minuter, kändes faktiskt grymt bra att lunka runt där på ca 10 km/h, i det berömda prat-tempot! Soligt väder gjorde ju inte saken sämre. Nu gäller det bara att komponera en liten playlist till ipoden, så att jag har nåt som håller takten åt mig när jag inte har J att prata med i spåret. Nu är det snart dax att bege sig in till stan, idag blir det konsert! Fria Proteaterna sjunger "Vargjakten och andra sånger" som är visor med politisk bakgrund när det är som bäst. KUL!!!

Kommentarer
Postat av: malin

men hallå - 20 grader och strålande sol? det var alltså i stockholm man skulle varit igår... inte på den västra sidan av landet... *ler* skönt för dig - hoppas konserten var trevlig igår. vi hörs om helgen hoppas jag? håller ju alla tummar nu... *kram*

Postat av: Jigsaw World

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2010-01-18 @ 10:49:51
URL: http://jigsaw-world.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback