semester

Avnjuter just nu lata dagar hos mormor i Arvika, det är lyxigt må ni tro! Mycket läsning, prat och god mat fyller dagarna här, det är precis vad jag behöver ibland. Att resa hit är att llåta själen komma ikapp en smula, att ladda batterierna, och det är oerhört skönt att kunna få göra det! Jag har till och med tagit mig samman lite och rensat i gamla bilder, och snart kommer jag till och med lägga upp lite här och på fotosidan! Jag älskar verkligen fotosidan.se, men eftersom jag aldrig hinner välja ut bilder att lägga upp där, blir det mer ett dåligt samvete... min portfolio (som jag betalar för!!) har jag inte ens rört än... och det är snart 18 månader sen jag skaffade den. Huga. Skärpning!

Här har det snöat i flera dagar, varje dag fortsätter det dala ner i maklig takt. Skönt när man får sitta inne och titta på det, och faktiskt också roligt att snöra på sig skorna och ut och pulsa i fluffet! Nu ska jag snart bege mig ifrån internetcafét jag har hittat, och sen handla och laga lite middag till mormor och mig - det blir rårakor idag.


Kommentarer
Postat av: Malin

nu kanske man äntligen kan lämna en kommentar... jag har försökt flera gånger! hoppas du har/hade det härligt hos mormor... blev det kanske längdskidorna på? *kram* vi hörs väl snart?!?!

Postat av: Malin

hey baby...du är lite utmanad i min blogg va... *kram*

2007-03-07 @ 22:41:34
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback