lat söndag

Himmel vilken skön helg detta har varit! Den första på länge med lite lata timmar varje dag... helt fantastiskt. Det har städats en del och fixats, en bokhylla har åkt upp till J redan, och lite jobb har också hunnits med. Det är så otroligt lyxigt att bara behöva koncentrera sig på jobbet, istället för att försöka hinna med skolan också - plötsligt blir det en massa tid över!! Härligast är väl att inte behöva jobba ända fram till ögonlocken åker igen, utan faktiskt ha några minuter ledig kväll och varva ner innan man ska sova. Hur bra som helst.

Annars inte så mycket nytt... det är soligt och 10 grader varmt, och snart ska jag ge mig ut i solen... Det blir lite brunch med Ebba i eftermiddag, det ska bli så härligt! Det är en annan fördel med att ha mera tid - har plötsligt mer tid till vänner och mys. Jag vet inte riktigt var vi kommer att gå, men inte
Sirap i alla fall.... vi var där förra helgen, tillsammans med hela Vasastan kändes det som. Visst, de har en grymt fin brunchmeny, men hur mysigt är det egentligen när det hetsas och slamras runt om, och det är så trångt att tankarna direkt går till flygplansmat? Nä, vet nån vad. Som tur är, kan man gå dit vilken veckodag man vill - måste ju inte trängas livet ur sig just på helgen. En liten lyx för oss egenföretagare! *ler*

Ja, jobbet ja.... det skickas papper och beslutas om saker mest hela tiden, just nu håller jag tummarna allt vad jag orkar för en lokal vi har tittat på. Den är sååå fiiin!!! Hoppas hoppas hoppas.... vi får besked i veckan, så just nu vitnar knogarna! Annars rullar det på, vi har hittat en bokföringsmänniska och en revisor, och har börjat fixa med banken, men det är så mycket saker att tänka på!

Förresten, vi har också startat en blogg på More Than Words - kolla på här vetja! Tanken är väl att vara LITE mer flitig med att lägga upp saker där, än vad jag är här.... kanske blir bättre på båda?

söndagsoliga kramar!

Kommentarer
Postat av: malin

håller också tummarna... har ni hört något om lokalen? *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback