Helg igen!

Det är märkligt att jag bara ska hinna sätta mig här på helgerna - när jag egentligen har minst lika mycket (eller lite) tid i veckorna.... ja, så är det i alla fall. Den här veckan har spenderats i tätt sällskap med den envist efterhängsna förkylningen från helvetet, som i torsdags bestämde sig för att flytta in i bihålorna och gosa till sig ordentligt. Toppen. Så som kontring mot de elaka kolonisatörbacillerna inhaleras det stora mängder nässpray och snyts ut floder av... ja. Äckligheter helt enkelt. Det luriga med bihåleinflammation är att man ständigt är orolig att det själva verket är tänderna som värker allt vad de orkar, eftersom hela kinden vibrerar av bakteriedisco, och hinner tänka på hiskeliga tandläkarräkningar innan man plockar fram en ny kleenex - inte sådär fantastiskt direkt. Men sen kliver man ut i vårsolen, hittar lite lä och en kopp kaffe, och sen är livet inte så jobbigt längre.

Det har fotats ganska lite i veckan, kan inte gärna komma och snora ner småbarnsfamiljer, och istället har jag nystat lite i olika saker som har med Kontoret att göra, som larm, försäkring, telefon/bredband och annat sånt som måste fixas. På måndag ska det köpas skrivbord och annat fantastiskt.... tjohooo! Så nu har jag ett kontor att gå till!!! Bastugatan 45 på Söder, välkomna!

å en sak till! Jag har i veckan sagt upp min lägenhet....! Känns härligt, jag bor här till 31 maj.... sen blir det lägenhet 602 som gäller istället. På tal om det, ska nog ägna eftermiddagen till att flytta upp lite saker - fördelen med att vara så nära! Man kan ta det lite pö om pö. Idag blir det badrummet.

Kommentarer
Postat av: malin

åh din stackare... hoppas att bakteriediscot snart är slut... så att fröken dj får gå hem!
vore himla kul att komma och hälsa på i ert kontor - men tills dess, skicka bilder!!!!!
jasså minsann, nu blir det samboliv... hihi - kommer passa dig som handen i handsken, jag är såå glad för din skull.
hoppas vi hinner ses en sväng imorgon vännen *kram*

Postat av: malin

fantastiskt underbart att träffa dig idag vännen - och jättekul att äntligen få träffa din Julian!!! *ler* hoppas vi ses snart igen...och kameran...du är ju bara inte klok - tack snälla gulliga rara att jag får låna... love you! puss!!

2007-04-07 @ 20:42:59
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Rikardtine

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2008-12-03 @ 15:43:40
URL: http://rikardtine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback