hemma igen

ah, fyra dagar i Göteborg var precis vad jag behövde. Det har varit så skönt att ladda batterierna lite hemma, med god mat, familj och vänner. Jag har inte gjort så mycket alls, mest pratat och lekt med barn och simmat lite och ätit en massa - skönt! Nu är jag tillbaka i stan igen, och här hemma i Solna har vi idag 32 grader på termometern - i skuggan! Phu! Så det blir på med lilla kjolen och sandalerna, för nu ska jag strax bege mig in till stan och jaga rätt på en klänning att ha på mig imorgon...! Det ska bli jättekul med bröllop, och det känns inte omöjligt att kunna hitta nåt tjusigt idag! Ebba följer med som smakråd, så det känns skönt. Och sen ikväll kommer min älskade prins hem från Bollnäs... längtar att se honom!


Kommentarer
Postat av: Malin

vännen - det var underbart att se dig...tack för fina presenter till mig och Linus - tack för att du finns... du är bäst!:) hoppas vi ses snart igen- och så hoppas jag att ni hade det fint på bröllopet!? *kram*

Postat av: Mammis

Saknar dig i bassängen även om du var tveksam att gå i (ha ha). Hurudan klänning blev det? Puss och kram.

2007-06-12 @ 10:00:50
Postat av: Lokezahra

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2009-01-27 @ 10:32:00
URL: http://lokezahra.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback