tillbaka på jobbet

Första tidiga morgonen på kontoret.... bara jag här ännu, och kaffet har precis runnit igenom! Känns skönt och kul att vara tillbaka på jobbet, det är mycket att ta tag i men jag har verkligen fått vila ordentligt på semestern. Egentligen var första dagen igår, men den ägnades mest åt att ta hand om en massa mail och rensa maillådan - 2000 gamla meddelanden som bara ligger och tar plats....! Huga vad trist det är att rensa mail.

J är också tillbaka i Bollnäs och jobbar, det känns trist och ovan att han är så långt borta när man umgåtts så intensivt i två veckor! Men jag vänjer mig såklart - och redan på fredag kommer han hem för helgvisit! Himla bra. I helgen fick vi röjt en del hemma, kastat ut massa skräp man har samlat på sig (PRYLAR), och inhandlat nytt sofflöverdrag och kuddar och lite lådor till alla pennor, gem, tejp och annat jox man har liggandes. Så nu är det så fint hemma!!!!!

Nä, jobb var det.... kanske ska ta och hugga tag i det då.... *ler* Good to be back!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

jobb jobb jobb... ja ta det lugnt bara... :)
härligt att ni fått det fint hemma- visst är det såå skönt att röja lite ibland? kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback