tiden går

Himmel, nu var det längesen jag hade tid att skriva... I Bollnäs har jag varit, 4 ljuvligt lata dagar med min prins som mest rörde sig runt sovmorgon, promenader, god mat, film och böcker. För att inte tala om vår midsommarpicnic, med jordgubbar och rosé i solskenet vid sjön... det var så härligt att bara ligga i solen och läsa och prata och sen bada lite. Helt underbart! Ingen dator var med i väskan, och det är ju märkligt - man kan tydligen leva ändå. Däremot köpte jag tidningen MacWorld för att läsa på tåget hem, och bara efter några sidor började det klia i fingrarna för att komma hem och leka med datorn.... knäpp som man är.

Senaste veckan har blåst förbi i ett huj, tre barnplåtningar och ett bröllop, så nu väntar jag ivrigt på att budet från TNT ska komma med min nya hårddisk som jag har köpt.... min stackars dator är RÄTT full kan man säga! Denna veckan är lite bättre, dagarna kommer gå till att fixa bilderna som jag har plåtat, och övningsköra med Ebba, men jag ska inte plocka upp kameran förrän nästa lördag! Då är det årets bröllopshelg - 070707 - och det blir en heldag tillsammans med ett jättegulligt amerikanskt/svenskt par.

Och sen är det bara en vecka tills J kommer hem.... härligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh härligt vännen... det låter som att livet leker - jag är så glad för din skull! du är värd all lycka i världen... *kramar*

Postat av: Malin

hej min underbara lillasyster :) tack för det fantastiska sms:et jag fick imorse - gissa om jag behövde det idag! love you! du är bara helt underbar... kramkramkram

2007-07-05 @ 12:17:41
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback