resan bokad!

Ja, nu är ÄNTLIGEN den där sista-minuten till sol och bad som jag har pratat så mycket om bokad! Det har varit några turer om vart och hur och svårt att välja land, men nu är det bestämt: det blir Grekland, det blir Poros, och vi drar på lördag 14! Mer om Poros finns här . Det känns som ett bra beslut, lagom lugnt och lagom mycket att göra. J och jag blev lite nervösa, för under tiden vi kollade på en del andra resor, så sa det bara POPP!! och så var de borta! Jag pratade med Malin om detta tidigare idag, och hon hade rätt - folk bokar som tokiga när det utlovas regn här hemma! Sådär, då är det bara en veckas jobb kvar... sen kommer J på torsdag kväll, och då börjar semestern.... hinner precis packa om och fixa hemma innan avresa. Tjohoooo!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

guuu va härligt - ni kommer att få det toppen, tur att ni snabbade er med att boka *ler* det var som vi sa... UNDERBART att prata med dig tokiga människa igår - du är för härlig bara...jag blir så glad och varm i kroppen - tokiga du... *kramar*

Postat av: Mamsen

Grattis till resan! Det låter ju toppen! Hoppas ni får LAGOM värme, inte bortåt 35-40 grader som det varit tidigare i de trakterna. Men det går säkert det också i så fall. puss och kram.

2007-07-07 @ 18:34:24
Postat av: Helene Hjelmvik

Heeej! Vad fin du är som skickade busskortet, jag hade
helt glömt bort det. Tackar och niger! Jaja, ser ut att vara varmt å gött där nere i kräkland, hoppas att ni har det underbart. Vi ses när du kommer hem å dricker whirre :) Nu ska jag iväg och åka buss. Kram

2007-07-18 @ 14:11:56
URL: http://helene.hjelmvik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback