pit stop

jajedå, hemma från en helt fantastisk vecka i Grekland!! Sol, salta bad, mat och sooova.... och hur mycket kärlek som helst. Det har verkligen varit helt underbart, allt som vi hade önskat och lite till. Nu är jag hemma i knappt 30 minuter till, sen går tåget till Uddevalla, och därifrån ska det besökas lite Arvika och annat under veckan - hemma i stockholm igen på lördag. Kom hem igår vid 17-tiden (efter att ha rest sen 0400 lördag morgon), hann precis tvätta lite, käka, packa om, och sen kom Ebba hem från 2 veckor i Ljusdal - så då åkte jag in till Centralen och mötte henne inatt vid kvart i tolv. Måste ju hinna gosa lite och kramas innan jag sticker igen! *ler* Kom hem vid 3 (tack söta Ebba för allt), upp igen vid 7, fixa det sista hemma, och nu är det 3 ljuva timmar slummer som väntar på tåget...... ahhhhh.

Nu drar semester vol. 2 igång....!

Kommentarer
Postat av: Malin

oh lala! det kallar jag att hinna med allt... *ler* hoppas vi hinner ses! hör av dig! *kram*

Postat av: Malin

och du... kolla in min blogg... du är "uppmärksammad/taggad"! *kram*

2007-07-22 @ 22:25:23
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Mamsen

Calma, calma...

2007-07-23 @ 21:59:48
Postat av: Malin

åhhhh det var underbart att träffa dig igår... härliga underbara fina du! och Julian såklart :) tack för den fina presenten till Elin *kram* längtar igen nu...

2007-07-28 @ 09:51:00
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback