mellanlandning

En något hektisk lördag idag, barnfotografering på morgonen, och nu ska jag snart iväg till ett bröllop! Det är ett par som ska gifta sig på en båt som ska puttra runt på fjärden här... bland all is och snålblåst och minusgrader... men det är nog varmt inne! *ler* Hur som helst går det inte att plocka ner mig idag, jag har varit hemma hos en kompis som precis fått en liten pojk, och passat på att fota lite såklart. Men himmel, de är ju så små och söta att man går sönder!! Just nu är jag helt hög på att gosat med lilla två-veckors Sebastian tills han somnade i famnen på mig.... Underbart.

Sådär, då var bilderna nedladdade och säkerhetskopierade, nu är det bara att tömma minneskort, ladda batterierna på både mig och kameran, och ge sig ut igen! Och inte glömma en liten väska med finkläder, för efter bröllopet blir det raka vägen till dinner-party med Julian och några av hans vänner. Ska bli grymt kul, bara jag inte somnar.... men sålänge munnen går är jag väl i alla fall tekniskt sett vaken? *ler*


Kommentarer
Postat av: Malin

*skrattar* så länge munnen går... ja du lär ju inte somna i första taget - vi är medlemmar i samma klubb du och jag... fråga Marcus! *ler* låter som en hektisk lördag - något mer hektisk än min... här är det mys och lugnt, sitter med ett glas rött vin... nnnnice.... men hörru annapanna - du låter lite bebis-sjuk??????? *kram* från storasyster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback