Lördagströttis

Hoppla - så var det redan lördag eftermiddag! Senaste dagarna har försvunnit i ett töcken av barnfotograferingar, kundmöten och arbete vid datorn.... och till och med ett pass på friskis har hunnits med, Faktiskt. Idag har jag följt med Julian på hans Taido-träning - spännande! Jag skulle prova att fota honom och grabbarna när de höll på med sina volter och slag och gu' vet allt. Och det var ju inte det lättaste! Jag har inte tagit in bilderna i datorn än, men kommer att visa resultatet i veckan..... förutsatt att jag har lyckats få någon skärpa någonstans!

Sen skulle jag egentligen tränat, men var så trött efter flera nätters taskig sömn att det blev raka vägen hem till lilla tuppluren. Kanske inte det bästa, men ack så skönt det var! Julian är iväg och handlar lite småsaker till middag, och när vi har ätit ska jag åka in till stan och träffa några tjejkompisar och ta en drink. Eller ja, för min del blir det väl några koppar te och en och annan juice, annars blir magen så grymt förbannad. Så det blir nog en rätt lugn kväll för lilla panschis-anna..... *suck*,

Återkommer med bilder från barnplåtning och taido-träning, ha en härlig lördagkväll så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

gumman... hoppas du kunnat koppla av lite under helgen... laddat batterier osv *ler* är jättenyfiken på taido-bilderna! vill gärna se lite anna-foto snart *abstinens* när ska du fota oss va!?!?!? *skrattar* kram på dig bästa-anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback