herrejisses

jahaja, så har jag blivit med blogg alltså... känns helt galet och samtidigt förvånansvärt kul och lättillgängligt! Kanske för att det inte känns "på riktigt" än? Hur som helst, har precis kommit hem från ett spinningpass på friskis, mer död än levande och smått svettstänkade på tangentbordet... men det är ju bara mysigt. Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det lite mys med pojken och CSI tror jag... har lite bilder som ska fixas, så det är tur att jag kan ha laptopen i knät samtidigt som Grissom gräver i lik! Himla bra.


 

För övrigt - sjukt nöjd med att ha skapat bloggen! Gjorde ett annat stort genombrott idag - laddade hem och installerade ett ftp-tillägg till Firefox! Ok, kanske inte rocket science, men likväl - JAG ÄR ETT GENI!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Malin

men hallå vad hände? jag skrev precis en MEGA kommentar här - sparades den då?? NEJ!!! *grr* men oh så härligt att MIN FAVVO-ANNA skaffat en blogg! jag är helt lycklig och glad!!! kul med lite sthlms-rapport då och då. helt fantastiskt Annapanna.

Postat av: Malin

fick inte plats med allt *ler* CSI låter spännande, själv har jag (tillsammans med min pojke *hehe*) sett färdigt på "München"...om du inte sett den...spring inte benen av dig... *kram* love you - hörs snart?

2007-02-12 @ 21:46:41
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hoppas du aldrig kommer att tröttna på att blogga! Jag har haft min blogg i drygt ett år nu. GLAD PÅSK önskar jag dig!

2007-04-08 @ 00:05:48
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback