uppladdade batterier

Tänk vad lite det är som egentligen krävs för att man ska få lite perspektiv på saker och ting och stanna upp och andas??!! Jag har precis kommit hem från två dagar i skärgården hos Ebba, och det är påtagligt hur mycket bättre jag mår nu. Först trodde jag att jag inte skulle ha tid alls att komma ut till ön, men så ringde Ebba och tog mig i kragen, och jag hoppas lydigt på bussen till Norrtälje följande morgon. Och så bra det var att jag gjorde det!!! Jag har fått så mycket mat och mys med min Ebba så det är alldeles tokigt bra. Dessutom är det två katter därute som kommer och värmer en i knävecken på natten... inte så pjåkigt!

Nu är jag tillbaka på kontoret, fullt ös hela veckan, men efter bastu, mat och kärlek går allt så mycket lättare!

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt att höra hjärtat - det har du förtjänat! :) skickar kramar i massor...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback