tidig morgon

Ja, det är nåt visst med att komma in tidigt till kontoret och ha det lite för sig själv innan kollegorna snubblar in... Ok, det var inte så kul när klockan ringde 06:15, ska jag villigt erkänna, men nu när man sitter här känns det grymt värt. Stor kopp te bredvid mig, frukostmackan nästan klar och Bachs cello-konsert på stereon..... ahhhh. Skönt! Lång dag idag, är med all säkerhet kvar här till 19 ikväll eller så. Vid fyra ska jag gå på yoga hos Brigitte Grenfeldt (!!!) För er som inte vet - super hotshotfotograf i bröllopsvärlden, kan säga att hon är för fotograferna vad Grand Hotel är för hotell - så visst, det är en big deal. Tydligen har hon en instruktör som kommer till hennes studio, och undrade om jag och Juliana ville komma och prova. Kul, men känns som att det inte riktigt bara är yoga det handlar om, men vi får se. Hur som helst kommer det bli smärtsamt, har sån galen träningsvärk efter ett styrketräningspass i tisdags att det är helt löjligt. Men det är bara att bita ihop tills man blir varm, som alltid!!

Kommentarer
Postat av: Malin

*skrattar* tänk att du ska träffa GrandHotel... ja det är inte utan att man blir impad (har tyvärr ingen aaaaning om vem Brigitte är...) UNDERBART var det att prata med dig förut OCH igår... saknar dig när du inte är här... kramar till tusen... love you

Postat av: Aseviajes

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2008-01-07 @ 22:19:17
URL: http://www.aseviajes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback