skräpnätter

Vad är det för fel?? Du vet, när man lägger sig på kvällen och absolut inte kan somna? Och sen när man väl tuppar av framåt småtimmarna sover man bara oroligt och drömmer en massa konstiga saker... och vaknar stup i kvarten. Jag har haft två såna nätter nu, vilket resulterar i allt mer zombie-liknande tillvaro på dagarna - så trött!!! Idag var det ytterligare en tidig dag på kontoret, både igår och idag har jag varit här runt 7 på morgonen, kan ju lika gärna gå upp om man ändå inte sover tänker jag, och det finns ungefär en miljon saker att göra här.

Suck. Fast idag är det bara segt. Ingen lust att göra någonting, helst av allt skulle jag bara åka hem och gömma mig i soffan och kolla på film och småsova lite.... fast det är ju inte lika njutbart när man hela tiden har lite panik över allt som måste göras! Så det är bara att strama till sig, ta en kopp kaffe till och lista upp vad som ska göras idag. För om jag får gjort den listan kanske jag sover bättre inatt? Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Malin

men vännen - du tror inte det snurrar för mycket och att det är därför du inte kan sova? du ska inte ta några dagars paus och komma ner till mig så jag får pyssla om dig? jobba inte för hårt hjärtat. det mår du inte bra av. gå nu hem - hyr en film på vägen - lägg dig i soffan, kanske lite popcorn? gör en kopp te... somna mitt i filmen och känn dig som en ny människa imorgon? kanske? vad tror du? ok - it's a deal darling! *kramar om*

Postat av: Mamsen

Tror att Malin har väldigt rätt! Hoppas den gångna natten var lite bättre. Massor av kramar.

2007-08-17 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback