många långa dagar...

Ja, det blir väldigt många timmar på kontoret nu... senaste veckorna har jag kommit hit mellan 6 och 7 på mornarna, och inte kommit hem förrän på kvällen! Men det går bra, det är mycket jobb nu som ska göras ju. Idag är det plåtning på Casa Cor, ett stort arkitektur/design-event i stan. Det är en brasiliansk idé från början, och det är första året de kör i Stockholm. Själva idén är att de har fixat ett stort hus, och ett antal arkitekter/ inredningsdesigners har fått varsitt rum att  göra ett tema på. Rätt coolt faktiskt! Vi var där igår och kollade lite, och det är litegrann som att trilla in i en psykadelisk dröm med tema Martin Timell. Fast bra. :-). Ikväll är det invigningsfest, och jag och Leif ska plåta kändismingel. Känns väl inte som det mest spännande uppdraget, men det blir nog helt ok. Sen ska jag snabbt byta om och möta upp min mamma och kusin och några damer till på KB för middag - jag kommer nog lagom till desserten! Det ska däremot bli riktigt trevligt! Och håll tummarna för imorgon, klockan 9 har jag & Leif ett möte på Expert för ev samarbete med utbildning för deras kamerakunder..... spännande!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

håller alltid tummarna för dig gumman :-)

2007-08-31 @ 11:44:01
Postat av: Malin

åh vad roligt när det händer massa kul grejer på jobbfronten - det låter som en dröm Anna... *kramar* bara du är rädd om dig och tar väl vara på dig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback