fredagslycka

måste bara kort berätta - har haft bästa bröllet på länge idag!!! Världens sötaste par, i 50-årsåldern med vuxna barn, och bara såååå mycket kärlek. Grymt fint och oerhört vackert att se! Så, alldeles hög på detta ringde jag till J för att berätta, och får nästa lycko-chock - han kommer hem ikväll!!! Om typ tio minuter!!!!!!! Jag ville bara skriva av mig lite lyckorus, nu ska jag dra på mig en snygg kjol och kamma håret, för om en halvtimme har jag en het dejt här på kvartersgrekrestaurangen.... det ni!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är visst en HET sensommar i år! Hoppas middagen till J blev lyckad! Pussar till er båda.

2007-08-12 @ 14:37:46
Postat av: Malin

oh yeah - läckert! både bröllopet och daten... härligt att höra - livet leker Annapanna! *kram*

Postat av: Abelmerete

i love this page keep it up.

2008-10-03 @ 13:34:31
URL: http://abelmerete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback