favorit i repris

Idag har det varit en sån där riktigt fin söndag, soligt och vackert ute, och inga måsten i kalendern! J och jag hade en lat morgon, och sen gick vi upp till Thelins och drack kaffe och löste dagens korsord i lugn och ro... Så mysigt! Det är inte ofta man har tid till det - senast var det maj, som flitiga läsare kanske minns *ler*.

Igår var det jobb hela dagen, stort bröllop ute på Dalarö Skans! Det är verkligen en otroligt vacker plats, och vårt par var så vackra tillsammans att det riktigt strålade. Så, jag och Juliana hade fullt upp i några timmar där, och mycket bilder blev det.... säkert några tusen!! Jag ska precis ladda in dem i datorn nu, och börja rensa lite. Och tänk, när jag kom hem igår, trött men glad efter hela dagens bröllopsyra, så har J lagat en spektakulär tre-rätters middag....! Helt fantastiskt, med sparris inlindad i parmaskinka till förrätt, oxfilé med färskpotatis och sockerärtor till huvudrätt, och sen avrundades detta med färska fikon doppade i choklad..... AAARGGHHHH så gott det var!!! Helt galet. LYX!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

kan man beställa den kocken? eller kan jag skicka Marcus på en kurs hos Julian...? eller... hur gör man??? tell me the secret darling! *ler* härligt att du haft en så fin helg *kram* på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback