bästa natten

... på länge! Jag slocknade vid halv 10 igår.... ååååå så skönt det var. Efter en mastodont-omgång på IKEA och lite jobb på kontoret, var det dags för första yogapasset den här terminen. Tufft, intensivt, men fantastiskt skönt. Det är ju det här jag har längtat efter hela tiden! Att bara få "gå in i mig själv" i träningen, och inte prestera mot klockor och distanser. Helt underbart. Jag och Ebba nästan leviterade därifrån och på vägen hem haffade vi lite sushi - mmmmm - och sen kom jag hem, tog en lång varm dusch och somnade som ett barn. Ljuvligt! Då var det liksom inga problem att kliva upp vid strax före 06 i morse.  Nu är det en lång dag på kontoret som väntar, många bilder som ska fixas och annat, och sen blir det ett nytt yogapass ikväll... så jag hoppas på en likadan natt till sen! Bästa sortens!

Kommentarer
Postat av: Malin

låter underbart vännen... mer yoga åt Anna med andra ord!?!?!?! härligt också att prata med dig nu på morgonen - ack vad jag saknar dig och fy vad långt bort du bor... *snyft* hoppas åren går fort och att du snart finns i närheten igen.... *kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback