solskenssöndag

Lat söndag i solskenet idag... igår var det möhippa för min del, och efter en massa vin och mat kom J och hämtade mig, och idag blev det sovmorgon ända till 9:30! Kan knappt minnas när jag sov så länge sist. Helt underbart. Sen blev det te och frukost på den soliga balkongen, och sen en promenad till Thelins och en kopp kaffe tillsammans med dagens korsord. Jättemysigt!

Känns så lyxigt att få bara sitta och njuta av solskenet och varma vindar en stund efter en minst sagt hektisk vecka. Hela golvet på kontoret är nu målat, det har plåtats en del, och det har bearbetats bilder. Ja, det låter inte som så mycket, men tro mig - tiden går åt! Idag ska jag fixa bilder, och sen i eftermiddag blir det spinning.... huga. Första träningspasset efter en dryg månads sjukdom och allmänt slapperi, det kommer att kännas. Men samtidigt ska det bli skönt att komma igång, jag ska verkligen försöka hålla igång med tre pass i veckan nu framöver, det vore bra. Även om de första veckorna kommer att vara dödens tråkiga, man har tappat kondition och styrka men det är bara att skita i det och kämpa vidare. Får bra peppning av J, så det hjälper ju.

Nä, nu ska jag jobba lite, barnbilder som väntar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback