redan torsdag

herregud vad snabbt denna veckan har gått! Helt galet. Ingen träning har hunnits med, men däremot två uteserveringskvällar efter jobbet... så det kanske går på ett ut! Det var så ljuvligt att sitta på Flyt, en båt som ligger vid Gamla Stan, och dricka dagens och prata strunt i solsken och ljummen bris.... aahhh..... Det var nog för varmt att springa ändå, tror ni inte? Och synd på solskenet att sitta inne på Friskis och svettas! Nä, men allvarligt, ska ta tag i detta på fredag, hoppas jag... i alla fall blir det träning lördag och söndag, vore bra med tre pass denna veckan också - men två är ju bättre än inget! *ler* Imorgon ska jag på nån sorts Photo Event Award på Café Opera med jobbet, ska bli ganska kul. Det är bara en kortis, sen blir det middag med Julians pappa som är uppe två dagar i Stockholm! Himla bra att vi just för tillfället har ett gästrum - dvs min gamla lägenhet - där står ju nästan bara en säng och lite böcker. Känns ju bra om man kan få lite användning för den när jag ändå betalar maj ut - några andra som är intresserade???

Nu har det strax laddat färdigt - håller på att skicka bilder till en tidning och ladda upp bilder till deras FTP, och det tar en stund.... sen är det tillbaka till kontoret!

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas att du fick en skön helg... men att du inte tränade dig halv fördärvad - du vet, det är inte nyttigt... *ler* en annan betalar ju dyra pengar för sitt F&S-kort varje månad - men tränar jag!? NIX! *flinar* borde göra något åt det... hoppas vi ses snart... jag längtar efter dig! *kram*

Postat av: Platform Games

very intersting site ..congratulation..

2010-01-12 @ 09:10:04
URL: http://platform-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback