Nytt pass

ojoj, idag var det nytt träningspass... 75 minuter boxning på Friskis - å nu var man inte så kaxig längre! Herregud. Det är bara skakningar kvar i mig nu, men det är inte helt oangenämt faktiskt. Det har varit en fin dag idag, trots ynka 4 grader på termometern och hagelskurar, för jag har dels jobbat undan en massa gammalt skräp som legat över mig, och dessutom kramats med en tokigt söt liten Leo Freudenthal, 10 dagar gammal..... ojojoj. Fina bilder blev det också, tror jag minsann! Imorgon ska jag fota en trebarnsfamilj i Sollentuna, och sen in till KONTORET (håller på att vänjer mig fortfarande) för att fixa en bild till våra nya visitkort. Kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

nej fy nu får jag dåligt samvete - magen dallrar... *ler* nästa vecka är det jag som gör slag i saken. BASTA! du är duktig - och härlig - hoppas du har det bra vännen... saknar dig varje dag faktiskt *kram*

Postat av: Shops2006

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2010-11-25 @ 08:52:08
URL: http://www.shops2006.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback