ny vecka

tror du det blev någon löprunda i lördags eller? Neeeej.... ingen ork till det alls faktiskt. Däremot klämde jag in ett boxningspass igår kväll - RÄTT mör nu kan jag säga.... jobbigt att slåss. Dessutom har det RÖJTS hemma i helgen, det har rensats ut 6 stycken svarta sopsäckar fulla med kläder och annan textil - och nästan allt från J:s garderob - hallåja? Helt galet hur mycket kläder han har, min garderob kan liksom inte ens tävla....! And that's saying something. Hur som helst, en mängd helt vansinniga åttiotalsplagg och annat märkligt har förpassats till livet efter detta, och in i garderoben har vi istället petat in mina små kläder - känns fint! Det blir mer och mer hemma här på sjätte våningen.

Idag har det varit en lång dag på kontoret, jag och Leif har bearbetat bilder från i lördags och skrivit ihop lite texter och liknande. Himla bra. Nu saknas bara fungerande uppkoppling för att jag ska kunna jobba "på riktigt" där, lite tomt när man inte kan kolla mail - men samtidigt bra att kunna jobba ostört i datorn. Nu är det dags för lite mailande, sen ska det lagas middag - det blir köttfärssås idag!

å en sak till - vårt bolagsnummer blev klart idag!! Nu finns vi - More Than Words PhotoDesign AB!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

helt underbart vännen! både med flyttröj och bolagsnummer, då fick ni "behålla" namnet ändå - skönt när ni nu arbetat in det! ser fram emot lite bilder från kontoret här i bloggen? hade varit kul att se...*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback