måndag

Ja, måndag men ändå lördag! Valborgsmässoafton... tror inte det kommer att vara så mycket partaj idag, det blir nog mest mys hemma faktiskt. Jag startade dagen på kontoret 8:00 med Leif, bra möte om utbildning och annat som ska göras klart.

Helgen var fin.... lite hektisk lördag med mycket som skulle göras, tvätt/städ/träning - ja, jag klämde in ett intensivpass på Friskis på eftermiddagen! Himmel, intensiv var bara förnamnet... tror jag håller mig till medel ett tag till.... men det var rätt kul. Särskilt när man får lite belöning genom att promenera hem till Ebba och äta middag och kolla på film! Söndag - sovmorgon till 9! Lycka. Träningsvärk till trots så blev det en liten löprunda igår - 4 kilometer terräng. Känns som en lagom första nosning på löpskorna efter alldeles för många veckors vila. Idag tänker jag låta min värkande kropp vila, och istället skicka in deklarationen, svara på mail och fixa lite andra administrativa saker med jobbet. Men om vädret håller i sig - soligt och lagom svalt - så kan det nog bli en liten löptur imorgon! Vi får se hur det känns. Glad Valborg!!

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt vännen... du är så duktig med din träning...jag är inte lite avundsjuk måste jag erkänna.... hoppas du hade en mysig valborg *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback