första träningspasset

ja, jo... nu var det gjort! igår eftermiddag höll jag mig verkligen till planen och gick på spinning - jäklar vad kul det var att vara tillbaka i sadeln! Ok, inte lika uthållig som tidigare, visst har jag tappat en del... men nog är jag kvar på banan alltid! Så nu gäller det, tre pass i veckan är det tänkt. Ska sägas att det är skönt att det bara är måndag än så länge! Nu ska jag fika lite med Madde som har tentat idag, och sen blir det middag och mys hemma hos Ebba - som också har tentat idag! Själv var jag uppe tidigt och plåtade en utbildning för OKQ8, så nu tänker jag unna mig en ledig eftermiddag och kväll - sådetså!

Kommentarer
Postat av: malin

ååhhhh vad du är duktig vännen - och du inspirerar... nästa vecka ska jag nog lyckas släpa mig ner till F&S på lite spinning... byxor och skor har jag ju *skrattar* man är inte lika osmidig där som på step... *kram*

Postat av: Gooodamerica

Great .Now i can say thank you!

2008-01-17 @ 20:59:00
URL: http://www.gooodamerica.com
Postat av: Vidartilda

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-04-27 @ 11:59:54
URL: http://vidartilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback